  • Data: 2011-03-14 10:21:24
    Temat: Re: Do Roberta Gwiazdowskiego
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Jednostke nie stać na takie ubezpieczenie jakie oferuje renta.
    > Gdyby płacili tylko ci którzy chcą.

    Skąd to wiesz? Masz jakieś wyliczenia? Skąd wiesz ilu chce? Ty byś nie
    płacił? Znasz kogoś kto by nie płacił gdyby takie ubezpieczenie nie było
    przymusowe? Zdaje mi się, ze Twoje rozumowanie polega na tym. "Ludziom nie
    można ufać. JA wiem lepiej co dla ludzi jest najlepsze. Trzeba motłoch
    zmuszać do szczęścia, zdrowia i dobrobytu."