  • Data: 2009-10-10 20:24:13
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przypominam ci kolego Dieterze że głosując na Patenę, oddałeś głoś na Różę
    > Thun - jedną z najbardziej czołowych Euroentuzjastek ....

    Reasumując wytłumacz mi jedno, bo ja tego nie pojmuje. Najpierw gadasz coś
    takiego:

    "[...] Szef PO i jego ziomki z samego topu wladzy kreca lody, przyznaja
    sobie
    roczne premie po 80k, przy okazji nawolujac do oszczednosci bo mamy kryzys,
    to dopiero jest cynizm i obluda. [...]".

    A później głosujesz na czołową czerwoną platformianą eurokurwę Róże Thun,
    która to będzie zaprowadzała na ziemiach polskich eurokołchoz?
    Wytłumacz mi to bo ja tego nie pojmuję ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/