  • Data: 2009-10-10 21:26:51
    Temat: Re: Do XXL-a....
    Od: "Ivo Bradyna" <i...@b...nowhere> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:haqp85$9tm$1@news.interia.pl...

    > Reasumując wytłumacz mi jedno, bo ja tego nie pojmuje. Najpierw gadasz coś
    > takiego:

    > "[...] Szef PO i jego ziomki z samego topu wladzy kreca lody, przyznaja
    > sobie
    > roczne premie po 80k, przy okazji nawolujac do oszczednosci bo mamy
    > kryzys,
    > to dopiero jest cynizm i obluda. [...]".
    >
    > A później głosujesz na czołową czerwoną platformianą eurokurwę Róże Thun,
    > która to będzie zaprowadzała na ziemiach polskich eurokołchoz?
    > Wytłumacz mi to bo ja tego nie pojmuję ?.

    ani ja bo juz nie wiem co to banda rudego, nie lubisz bandy rudego i
    glosujesz na PO? o so chodzi? czy moze banda rudego to banda kurskiego? on
    tez rudy, nawet bardziej. tego typa nie lubie bo mi za 28 p z radarów na
    trasie katowickiej zarabali prawko a on ma w dupie i se jeździ jak chce za
    moje pieniadze.