  • Data: 2010-03-22 07:55:00
    Temat: Re: Do niegodziwca Endriu...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > "[...] a akurat ukazała się informacja nie tylko o Krzysztofie Zanussim,
    > ale
    > i o zarejestrowaniu trzech biskupów: Romaniuka, Orszulika i Dąbrowskiego
    > oraz księdza prałata Henryka Jankowskiego [...]"
    >
    > Każdego uczciwego człowieka krew zalewa jak taki smętny niedouczony
    > człowieczek
    > bezkarnie obrzuca błotem innych... tu masz link który może poszerzy
    > troszkę
    > twoje żałosne horyzonty, mam nadzieję że wiesz kto to jest Ks. Tadeusz
    > Isakowicz-Zaleski....

> [...]
    d=1595

    Osobiście nie ufam Jankowskiemu i nie postawiłbym za niego złamanego grosza.

    Jankowski pyta o fiuta BEZ CENZURY
    http://www.youtube.com/watch?v=MGSkv84CqGc&feature=r
    elated

    Człowiek który uwielbia obnosić się w bogactwie, który niejednokrotnie bywał
    u Lisa.
    Nie wiem jak ty, ale moje odczucia są takie że np. profil prowadzącego radia
    Maryja wskazywał by na to że jest on jest ..... gejem
    http://glosrydzyka.blox.pl/resource/anruk_400x400.jp

    a profil psycholigiczny Jankowskiego jeg wyglkąd zewnętrzny - zachoawnie
    pasuje idealnie do .... agenta bezpieki.
    Facet się nie uśmiecha, ma zatwardziałość w oczach.

    Oczywiście sa to tyklo moje dywagacje za które wszystkich przepraszam, bo
    nie mam żadnych dokumenbtów i nie będę ich miał.

    Ale ja po prostu tym ludziom nie ufam. I tyle.
    Taka moja chłopska intuicja.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/