    From: "viper" <v...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Do niegodziwca Endriu...
    Date: Mon, 22 Mar 2010 09:34:56 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > a profil psycholigiczny Jankowskiego jeg wyglkąd zewnętrzny - zachoawnie
    > pasuje idealnie do .... agenta bezpieki.
    > Facet się nie uśmiecha, ma zatwardziałość w oczach.

    ja pierd$dolę...

    > Oczywiście sa to tyklo moje dywagacje za które wszystkich przepraszam, bo
    > nie mam żadnych dokumenbtów i nie będę ich miał.
    >
    > Ale ja po prostu tym ludziom nie ufam. I tyle.
    > Taka moja chłopska intuicja.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    to nie są niestety niewinne dywagacje, za które można powiedziec sorry... w
    ubeckiej hierarchii najniżej stał Tajny Współpracownik, czyli TW, czyli tak
    zwany uchol... ale ubek który regularnie się z kimś spotykał i próbował w
    luźnej rozmowie wyciągnąc jakieś informacje często rejestrował kogoś jako
    kontakt operacyjny, z założenia kontakt operacyjny był nieświadomy tego że jest
    kontaktem operacyjnym... jak widzę obrzucanie błotem biskupa Orszulika, który
    był bardzo porządnym człowiekiem, to krew mnie zalewa... Orszulik był ponad 25
    lat kierownikem biura prasowego Episkopatu, z ubekami stykał się niemal stale,
    to należało do jego obowiązków... to że był traktowany jako kontakt operacyjny
    to było niczym dziwnym... ambicją każdego ubeka było nakłonienie sprytem czy
    szanstażem delikwenta do współpracy, ale jego ubek prowadzący podchodził do
    tego bez wiary bo nawet mu nie nadał pseudonimu... nawet dla takich
    maniakalnych tropicieli ubeków jak Żaryn czy Isakowicz to było przeonujące...
    poza tym biskup Orszulik ze wszystkich spotkań robił notatki i wydał to w
    swojej książce... ale dla Michałkiewicza czy Mikkego to wystarczyło, by z
    człowieka który jedynie na polecenie Episkopatu utrzymywał stały kontakt z
    włądzami PRL zrobic głównego architekta spisku... ci kolesie nie są debilami i
    wiedzą doskonale jakie są fakty, ale mają to gdzieś... wiedzą doskonale że jak
    napiszą że Orszulik był zarejestrowany w ubecji to błoto do niego przylgnie...
    dla mnie to są wyjątkowo nikczemni i mali ludzie... a co dziwne, ty, który
    uważasz siebie za wielkiego patriotę i katolika obrzucasz gównem w internecie
    swojego biskupa... super... Polska to jednak ciągle nie jest normalny kraj, w
    kaju rozwiniętym taki koleś z muszką albo by poszedł do pierdla, albo by mu
    wystawili taki rachunek że by nie widział jak się nazywa... w kraju
    muzułmańskim wiadomo, nie dożyłby następnego tygodnia... a u nas taki koleś
    może bezkarnie się promowac mając nadzieję że ktoś wytoczy mu proces i zapewni
    mu darmowy lans... EOT