  • Data: 2011-03-14 06:23:58
    Temat: Re: Do skipiego georga - ostatnia próba
    Od: "radek.mucha" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11/03/2011 16:08, skippy pisze:
    > OFE to OFE, jednak jest ono elementem II filaru, to od nas kompletnie
    > niezależne i II filar to dla nas jeden klocek z wejściem i wyjściem.
    > Dlatego proponowałbym prowadzić chociaż 2 wyliczenia: dla OFE i dla
    > filaru, gdzie uwzględnimy iż wpłacona kasa była o 0,8% większa.
    > Róznica jest porażająca (u mnie z 3,9% klop na 2,7%)

    Przyznam, że nie doczytałem o co dokładnie się tutaj kłócicie:) ale parę
    fajnych informacji się dowiedziałem, np to 0,8% - macie jakieś źródło
    tej informacji? bo aż się wierzyć nie chce.
    Natomiast nie liczyłbym, że ZUS będzie pobierał mniejszą opłatę za
    przelew na to nowe subkonto zamiast do OFE, o prowadzeniu tego subkonta
    już nie wspominając. Po prostu opłaty te są bardziej ukryte i żadnych
    wyliczeń nie jesteśmy już w stanie przeprowadzić.

    pozdrawiam
    Radek