  • Data: 2011-11-07 21:27:00
    Temat: Re: Do wróżki Vincenty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "glang" 4eb7ec77$0$2201$6...@n...neostrada.pl

    > myślałem że to bogaci siedzą na tej grupie i kombinują
    > jak tu więcej zarobic zmieniając tylko lokaty w bankach :)

    Powoli staję się bogaty. :) Zainwestowałem w marcu tego
    roku masę pieniędzy (ogólnie rzecz ujmując w elektronikę
    użytkową, można by powiedzieć, że w sprzęt związany
    z informatyką, z komputerami, przesyłem danych
    i z przechowywaniem danych... takie tam... i tak
    nikt tego nie rozumie tego żargonu) i mam z tego
    teraz niebywały zysk!! Nie jakieś tam lokaty...

    [hybrydy poszły w górę w sumie o około 20 złotych
    a dwa dyski Seagate są teraz dwukrotnie droższe...
    tak należy pisać, aby nie kłamać, ale aby myśleli,
    że jestem bogaczem!!! zdybię jakąś lecącą na szmal,
    zapłodnię, ożenię się i będę doił teścia!!! a co!!]

    Ale, widzisz, to trzeba mieć tak zwanego nosa do interesów!!!

    [boję się -- toż teraz mój kiciuś z błyskiem Seagate
    i nowym, podwójnym akumulatorem jest co najmniej dwa
    razy więcej warty niż był roku temu -- pomimo upływu
    czasu...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'