  • Data: 2012-03-12 01:52:53
    Temat: Re: Dobre ... Wyszukiwarka Visa cash back.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" jjjccc$nok$...@n...news.atman.pl

    > O ile pamietam to chyba Mlekovita sie sama chwalila
    > ze nie uzywala soli drogowej do swoich wyrobow

    10 lat sypano drogową sól do jedzenia i sprawcy zamiast odpowiadać za
    zbrodnie przeciwko narodowi, odpowiadać mają za przestępstwa podatkowe...
    Srano do tej soli i szczano, mieszano ją w tych samych zbiornikach,
    w których mieszano zaprawę tynkarską, a na koniec nasypano trochę
    soli jadalnej do worków z napisem 'sól drogowa' i dano sanepidom
    do badania, aby uciszyć ludzi...

    Wylizuję kubek z resztek tego trzeciego litra...
    Pocieszam się tym, że to już kolejny dzień...

    > Co do gnojowki to dziennikarze jeszcze nie wywachali :D

    I nie będą wąchali -- omijać będą to mleko z daleka... I co ja narobiłem...

    > Ale gdzie tu oszczednosci skoro nie podales ceny za litr
    > i przeliczania chocby w groszach za 1gr bialka :D

    Okazuje się, że zambrowskie ma 32g na litrze bez względu na zawartość tłuszczu.

    > Looknalem na Mlekowite z biedronki (wczorajszy zakup zony)
    > - butelkowe - 2% tluszczu, 2,05zl

    Drogo...

    > bialko 30gr / litr == 6,83gr za gram bialka - LOL

    W realu było wypasione wyjątkowo po 1.59 za litr...
    Zambrowskie zielone (0.5% smalcu) chyba kosztuje tam na co dzień 1,89.

    189/32 189/32=5,90625

    Prawoe o cały grosz taniej!!!

    > Ja tam nic do niego nie mam, niezle sie ubija w ekspresie do kawy ;)
    > W innej postaci slodko-plynnej nie spozywam bo zle przyswajam.

    Ja zwykle robię zsiadłe/kefir, ale że obecnie nie mam nic do rozmnażania...
    Za komuny jedzenie typu zsiadłe_mleko&ziemniaki było na porządku dziennym.
    Chujostwo rzymskokatolickie szykuje mi kolejną wojnę... Teraz mleko nie jest
    tak tanie, jak było kiedyś...

    Przejdę na mleko odtłuszczone -- zaoszczędzę trochę grosza i kalorii.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'