    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dobre orzechy juz są....
    Date: Sat, 7 Jul 2012 02:48:53 +0200

    "ls" jt78io$kv8$...@n...icpnet.pl

    > Tez nie ogladam reklam, a wiewiorki sprzedal mi niejaki Eneuel, za co mu chwala, bo
    juz pierwsze 42zl wpadlo :)

    Niejedna osoba z tej grupy zjada orzeszki od roku. lub nawet dłużej. :)

    -=-

    Dziś jest rocznica założenia mojej karty kredytowej w Citi. :)
    07 lipca 2007 roku. :) Same siódemki -- nie kradnij... ;) Od
    tamtej pory minęło 5 lat. Sporo czasu -- zmarnowanego. :) Wtedy
    właśnie (pięć lat temu) otrzymałem nowy dowód osobisty i nowe
    prawo jazdy, rozstałem się z ING i zadłużeniem, pierwszy raz
    po latach odwiedziłem Augustów...

    Obok karty w Citi wówczas otworzyłem rachunki w Polbanku -- rachunki
    Polbankowe zamknąłem parę miesięcy temu, zaś w Citi mam obok swojej
    karty, dodatkową kartę do karty matki oraz ROR i oszczędne, a matka
    ma tam swoją kartę i dodatkową do mojej.

    Z Lukas banku, w którym też wówczas założyłem konto, a później
    także kartę kredytową, została Agrykultura. Wszelkie rachunki
    w Lukas pozamykałem dawno.

    W ciągu tych 5 lat Białystok z metropolii in spe zamienił się
    w miasto zaściankowe. Lotnisko przenoszone z miejsca na lepsze
    miejsce być może powstanie -- w XXII wieku. ;) Sklepy zanikają
    na rzecz rzeczywistości Carrefourowo-realnej, co mnie niezmiernie
    cieszy, bo dzięki temu mam coraz więcej pieniędzy.

    -=-

    Chyba jednak kupię odwilżacze. :)

    -=-

    Wracając do BGŻ -- chyba założyłem tam konto ze 4 lata temu, ale
    bank wypowiedział mi umowę, gdy zaniknął na koncie wszelki ruch,
    a zaniknął, albowiem przelewy szły stamtąd niezmiernie powoli,
    co mnie raczej smuciło. Teraz oczywiście ów bank podoba się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'