  • Data: 2013-12-02 23:10:10
    Temat: Re: Dodatkowe 200 zł od BZ WBK (wątpliwości)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Od niedawna można w (TADAM) mBanku :)
    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > Teraz możesz posiadać nawet maksymalnie 10 rachunków osobistych.
    > Możesz otworzyć kolejny rachunek tego samego typu, czyli jeśli
    > masz już eKonto możesz otworzyć kolejne także za 0 zł.
    > Nowy rachunek nie oznacza nowych kodów dostępów. Listę wszystkich
    > rachunków zobaczysz po zalogowaniu się do serwisu mBanku za pomocą
    > dotychczasowego loginu i hasła.
    > Do każdego rachunku możesz posiadać kartę debetową oraz zamówić do
> [...]

    A może ktoś wie, jak sprawa się ma z PKO BP SA?

    -=-

    Do Pana ;) Rzecznika -- matka naprawdę jest zatrudniona w podanej firmie,
    i mogę nawet to uwiarygodnić -- dostała z ZUS przydział (miesiąc przede
    mną) do sanatorium dzięki temu, że jest osoba zatrudnioną. Te sanatoria
    przysługują tylko tym osobom, które są zatrudnione -- matka jest emerytką
    od wielu lat i tylko etatowa praca umożliwiła matce zakwalifikowanie do
    sanatorium.

    -=-

    BTW -- choć mnie poinformowano, że białostocki oddział ZUS prowadzi
    sanatoria ,,na kręgosłup'' tylko w Białymstoku, moja matka dostała
    przydział do Gołdapi, o czym mnie poinformowała, co umożliwiło mi
    przekwalifikowanie się ;) i otrzymanie przydziału do Gołdapi, co
    zapewne przyczyni się do skutecznego przedłużenia mego życia, jako
    że w Gołdapi wyleczono mnie z tego, co uleczalne -- czyli ze złudzeń
    co do możliwości autoreperacji dysków międzykręgowych...

    Całe sanatorium oparte było raczej ;) o beznamiętne klarowanie nam, że
    nie ma możliwości naprawy (nawet lekko) uszkodzonego dysku -- można (czy
    raczej trzeba) odchudzić się, ćwiczyć tak zwany gorset mięśniowy oraz
    żyć ,,na luzie'', bez przejmowania się, gdyż nerwice prowadzą jednoznacznie
    do szybszego niszczenia ww. krążków międzykręgowych -- choćby za sprawą
    zbyt mocno napiętych mięśni...

    Nawet psycholog miał defekt w postaci braku palca -- jakby celowo zatrudniono
    takiego, aby naocznie przekonać nas do pewnej nieodwracalności pewnych zjawisk
    zachodzących w naszym ciele. Wypuklinę dysku przyrównano do pęknięcia zęba.

    Jednocześnie wyjaśniono nam, że póki co -- operacje są raczej ;) ryzykowne
    i należy je traktować jako ostateczność, której efektem może być całkowity
    paraliż. (lepiej chodzić i cierpieć ból niż leżeć i -- wiadomo co pod siebie)

    Stosowano też znane z psychologii triki typu:

    L -- Czy pływanie żabką jest wskazane przy takim uszkodzeniu?
    K -- Nie.
    L -- Ma pani rację, ;) to znaczy pływanie żabką w tej sytuacji
    jest wskazane, natomiast nie jest wskazane w odwrotnej sytuacji.

    Lekarz i Kuracjuszka

    Aby było jasne -- nie należy mówić człowiekowi, że nie ma on racji.
    To naszego rozmówcę peszy, utwierdza w złej postawie, zraża do nas
    itd... Należy ZAWSZE przyznać rację rozmówcy i wyjaśnić spokojnie,
    jak jest naprawdę. :)

    Aby było jasne -- pływanie żabka może być korzystne i może być
    niekorzystne. (ale o tym w innym odcinku)

    Tak czy siak -- przy dyskopatii nie należy przemęczać się (przy czym
    bardzo ważna jest postawa ciała -- nie sam ciężar) i nie należy roić
    nadziei co możliwości wyleczenia. Dodam od siebie, że IMO są czynione
    pewne kroki w kierunku zawarcia porozumienia z Dalajlamą, ale na razie
    Chrześcijaństwo zabrania reinkarnacji...

    -=-

    I ja powinienem chyba przyznać rację rzecznikowi BZ WBK KB,
    po czym wyjaśnić mu, jak jest naprawdę.
    Tyle tylko, że ja nie jestem psychologiem, a klientem banku.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'