  • Data: 2007-02-16 21:34:24
    Temat: Re: Doładowanie tel. w zagranicznym bankomacie
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:er4urs.as.1@beczka.prochu, *Telly Savalas* wrote:

    > Od dłuższego czasu nurtuje mnie kwestia doładowywania konta w komórce
    > w zagranicznym bankomacie za pośrednictwem polskiej karty.
    >
    > Weźmy taki przykład.
    > Jedziemy na Słowację. Posiadamy słowacką kartę T-Mobile, którą chcemy
    > doładować, w jednym z wielu bankomatów. Transakcja jest dokonywana z
    > użyciem karty VE mBanku. I tutaj powstaje zasadnicze pytanie.
    > Mianowicie czy za taką transakcję mBank potrąci opłatę w wysokości 10
    > zł i potraktuje ją jako wypłatę gotówki z bankomatu za granicą?

    Nie sprawdzalem, ale podejzewam ze mozesz nie widziec takiej opcji dostepnej
    jak zakup doladowania lokalnego operatora.
    To czy mbank obciazy zalezy jako jaki typ transakcji potraktuje to
    wlasciciel bankomatu. Polscy traktuja to jako bezgotowkowa i sadze ze tak by
    rozliczyli zagraniczna karte u nas. Choc przyznam - nie sprawdzalem.

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki cukrem..."