  • Data: 2003-02-20 10:51:46
    Temat: Re: Dominet-Bank dają 8%
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wkg wrote:
    > Te - jak piszesz ogolne, obowiazujace wszystkie banki uregulowania
    > nie sa wyssane z palca. Jezeli jakas firma ma 'dosc duza akcje
    > kredytowa"
    > ZAWSZE jest wrazliwa na ryzyko kredytowe swoich klientow.
    > A jezeli do tego napedza akcje kredytowa depozytami o absurdalnych,
    > nierynkowych stopach - warto dobrze pomyslec zanim da sie im
    > najlepsze na swiecie - bo wlasne - pieniadze.
    >
    > Zycze wiecej krytycyzmu

    1) Caly czas wspominam o Nadzorze Bankowym
    2) Caly czas wspominam (moze niezbyt wyraznie) o funduszu ML -
    udzialowcu
    3) Kredyty konsumcyjne i dla ludnosci to jednak cos innego niz kredyty
    dla przedsiebiorstw. Swego czasu podsylalem link - w Lukasie zle
    kredyty (a przeciez to nie kredyty utracone!!!!) to ok. 3% w takim
    Providencie cos kolo 8% (o ile bardziej niebezpieczne).
    4) Ja sam napisalem co ja bym zrobil (ze tam akurat nie ulokowal).
    Aczklwiek nie mam takich obiekcji (a przynajmniej nie wynikaja one z
    takich przyczyn, jakie podajesz).
    5) Dalej piszesz o zagrozeniu OGOLNYM i TEORETYCZNYM. I nie moge poza
    argumentami u gory w jakis sposob do tego sie przyczepic. Prosze wiec
    podaj jakiekolwiek argumenty wlasnie przeciwko Dominetowi.