  • Data: 2004-12-25 17:03:37
    Temat: Re: Domokrążcy z Citibanku
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chwila, piszesz o zapytaniu, czy analizie?

    o analizie, chyba analityk po wysłaniu zapytania nie będzie siedział i
    czekął na odpowiedź, tylko robi dalszą pracę, czytaj ze zrozumieniem

    > Nie zrozumiałeś^2. Napisałem, że nie _wykazują_ kart, a nie że nie
    > sprawdzają.

    i zgłazają, i sprawdzają. Chyba po to BIK istnieje

    > I nadal nie rozumiesz.

    to mnie oświeć, wszechwiedzący, bo może czytać nie potrafię - fragment
    twojego postu, do którego była moja odpowiedź:

    " Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@w...net.pl> napisał w
    wiadomości news:cqjdgj$le$1@news.dialog.net.pl...