  • Data: 2009-06-20 16:40:13
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Cze, 12:17, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    > Duży, wcale nie znaczy lepszy :)

    Nie twierdze ze lepszy. Twierdze, ze trudniej poddajacy sie
    "usrednieniu" i stad moj problem z ustaleniem kto to ten "przecietny"
    mieszkaniec.

    > Przesadzasz z tym Paryżem - poważnie :)

    No nie wiem. Zawsze mi sie udaje natknac na umundurowane trojki z
    "kalasznikowami". Od lotniska poczynajac, na muzeach konczac.

    > Popatrz teraz na swoje podwórko i zobacz jak to wygląda w "american dream"
    > :) O kontrolach na lotniskach w USA już nawet nie wspominam.

    Patrze. Nikt nie wymaga ode mnie posiadania dowodu osobistego.
    O co chodzi z kontrolami na lotniskach w USA? Ze zdejmowanie butow,
    czy ze skaner i kamera na cudzoziemcow?

    > W przeciwieństwie do sprzedajny polityków ja nie nadstawiam swojej dupci USA
    > (ani innemu krajowi), która dyma, dyma, dyma i nic nie daje w zamian po za
    > poklepaniem jednego czy drugiego debila po ramieniu.

    Ty nie nadstawiasz. Sprzedajni politycy tez nie. Tylko 1,500 polskich
    zolnierzy nadstawia -- wyslanych przez politykow wybranych w wyborach
    w wolnym i demokratycznym kraju. :p

    > Ehh - Europa jest piękna :) A USA? - co to komentować :) Po prostu Europa
    > jest piękna :)

    Jesli mozna wiedziec, na podstawie wielu lat zycia w ktorym stanie USA
    to napisales?