  • Data: 2009-06-20 16:59:15
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st"
    news:cecfb26e-d6d4-484a-b821-907e5bb339a9@f30g2000vb
    f.googlegroups.com

    > No nie wiem. Zawsze mi sie udaje natknac na umundurowane trojki z
    > "kalasznikowami". Od lotniska poczynajac, na muzeach konczac.

    We Włoszech masz to samo i... i zdarzyło ci się, że policjant we Francji
    podszedł do Ciebie ot tak sobie i kazał ci np. pokazywać zawartość plecaka
    itp.?

    > Patrze. Nikt nie wymaga ode mnie posiadania dowodu osobistego.

    I to jest taki problem? Myślisz, że w USA jesteś taki anonimowy?

    > O co chodzi z kontrolami na lotniskach w USA? Ze zdejmowanie butow,
    > czy ze skaner i kamera na cudzoziemcow?

    M. in. Ja przynajmniej w czasie swojego wypadu turystycznego czułem się jak
    pospolity przestępca - szczególnie na lotnisku :)

    > Ty nie nadstawiasz. Sprzedajni politycy tez nie. Tylko 1,500 polskich
    > zolnierzy nadstawia -- wyslanych przez politykow wybranych w wyborach
    > w wolnym i demokratycznym kraju. :p

    Po części sami tam pojechali. Nikt im pistoletu do głowy nie przystawiał i
    nie wysyłał. Inną bajką zaś jest już fakt, że w przypadku pewnych oficerów
    WP dochodziło do takich akcji, że jeżeli nie pchał się umierać za USA to
    dostawał kopa z woja (niestety media o tym nie mówią...).

    > Jesli mozna wiedziec, na podstawie wielu lat zycia w ktorym stanie USA
    > to napisales?

    A co ja się tutaj będę rozpisywał - Europa jest piękna :)