  • Data: 2009-06-20 19:07:42
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szczurwa"
    news:0af99197-cbe3-46ad-b38d-aa76f14c8986@q37g2000vb
    i.googlegroups.com

    > Owszem, nie kradnie tak na żywca jak paligłup

    Rozumiem, że nie uważasz za "kradzież na żywca" ogromnych pensji za "ciężką"
    pracę, za "służbę narodowi", nieoprocentowanych pożyczek na kilkadziesiąt
    kafli itp. kiedy za minimalną płacę w PL prędzej zdechniesz niż samemu (bez
    pomocy bliskich itp.) się utrzymasz; kiedy samotna matka z 2 dzieci całuje
    klamkę w MOPSie i może zapomnieć o dofinansowaniu posiłków bo z racji tego,
    że poderwała pracę na trzeci etat i ledwo wiąże koniec z konieć więc jej się
    nie należy pomoc...

    > Jesli kiedyś w Polsce
    > poleje się krew i powstana bojówki polityczne, to za brutalizację
    > życia politycznego odpowiedzialni będą tacy ludzie jak paligłup,
    > jamajka-komorowski, nitras czy niesioł wraz z takimi instytucjami jak
    > Rynsz-TOK FM lun TVN.

    Nie bronię PO bo z ich poglądami nigdy się nie zgadzałem, ale możesz mi
    powiedzieć czemu w twojej wypowiedzi dostrzegam nazwiska wywodzące się tylko
    i wyłącznie z ww. ugrupowania? Mam rozumieć, że reszta "przedszkolaków" jest
    nieskazitelnie czysta i w przeciwieństwie do obecnie rządzej ekipy im zależy
    na tym by ludziom żyło się dostatnio a Polska rosła w siłę...