  • Data: 2009-06-20 20:53:04
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> writes:

    > Aha, zaczyna sie z panstwem policyjnym. Valdi, jak ja chce zobaczyc
    > uzbrojonego po zeby policjanta, to lece do Paryza. Albo na Okecie. :p
    > To tyle mam do powiedzenia. Ze juz nie wspomne o braku przymusowych
    > "dowodow osobistych".

    Jeszcze nie wprowadzili przymusowych w USA? Spoko :-)
    Ale paszporty na granicy to juz przymusowe chyba? W Europie nie.

    Tak czy owak, paszporty czy DO to drobiazg. Wpisywanie na kazdym kroku
    danych z PP/DO do komputera (np. przy przekraczaniu granicy, przy locie
    samolotem itp) to juz mniejszy drobiazg. To nie powinno nikogo
    interesowac.

    W Europie mozna sie bac wystapic z tlumu i powiedziec "prezydent jest
    glupi". Moga tez byc problemy z zasądzeniem odszkodowania za oparzenie
    kubkiem kawy. Ale jak bedziesz mial dowody na przestepcza dzialalnosc
    np. rzadu albo innej korporacji to nie zostanie to zamiecione pod dywan
    bezpieczenstwa narodowego.

    > Co do oredownika demokracji - lepiej byc policjantem, czy psem
    > policjanta machajacym ogonem na zawolanie?

    Co za roznica? Lepiej nie byc ani jednym ani drugim, nie ma przymusu.
    --
    Krzysztof Halasa