  • Data: 2009-06-21 09:42:39
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" news:1vv1ap5sf6f0v.dlg@kojer.kojer

    > Jak dla mnie zgodę na zbiórkę powinni dać, pod warunkiem jasnego
    > rozliczenia każdej wpłaty i wypłaty. Jak ktoś chce wyrzucać swoje
    pieniądze
    > w błoto to czemu mu na to nie pozwolić.

    Tutaj się z tobą zgodzę. Ale... przykład złóż geotermalnych wokół, których
    zrobił szum Borowik pokazuje jakie podejście do b. energetycznego polski
    mają rządzący. Już od nich nie wymagam by dawali księdzu kasę na złoża, ale
    pieniądze która daje nam EU na rozwijanie odnawialnych źródeł energii
    właśnie powinny iść w tym kierunku.
    Można by rzecz, że dzięki Borowikowi okazało się że mamy potencjał, którego
    tradycyjnie nie potrafimy wykorzystać. To już oczywiście jest temat na inną
    dyskusję.
    A tak z boku - osobiście będę miał kompletny śmiech kiedy za kilka lat albo
    jeszcze szybciej zjawią się w Polsce Niemcy z walizką pieniędzy i wybudują
    sobie elektrownie geotermalną i zrobią na tym duże pieniądze zaś politycy
    obudzą się z ręką w nocniku :)

    Z mojej strony to tyle. Życzę miłej niedzieli i uśmiechu na twarzy całej
    grupie :)