  • Data: 2009-06-21 09:44:56
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st pisze:
    > Placisz jakies szalone podatki, jakies ZUSy (internet podpowiada ze
    > 36,59%!), 22% VATy. Jak mozesz to olac? Naprawde jest Ci wszystko
    > jedno co sie dzieje z ta gora pieniedzy? Ile alkoholu moznaby za to
    > kupic? ;)

    Partia narodowa głosząca zasady solidarności społecznej (wiadomo, zabrać
    bogatym i dać wszystkim po równo) obniżyła podatki (największe obniżki
    jakie kiedykolwiek miały miejsce), partia liberalna opowiadająca się za
    wolnością i wolnym rynkiem zapowiada podwyżki podatków (a kiedyś tj.
    przed wyborami proponowali niski podatek liniowy). Lewica będąca od
    zawsze w opozycji do kościoła nagle z kościołem się brata. Konserwatyści
    robią reformy.

    Tak wygląda polska scena polityczna. Tak więc na kogo mam głosować skoro
    slogany i zapowiedzi WSZYSTKICH partii są sprzeczne od tego co te partie
    robią.

    > ;) No prosze ja Ciebie, nie chcesz miec na wizji czegos bardziej...
    > cieszacego oko.

    Problem w tym, że do wyboru mam Kaczego Jarosława (bo jak przemawia jego
    brat, ksywa mlaskacz to czasem sam mam problemu żeby zrozumieć to co on
    mówi), tłustego Kalisza, albo Palikota z fryzura lekko mówiąc w nieładzie.

    --
    Mithos