  • Data: 2009-06-21 10:33:56
    Temat: Re: Dopłacimy bezrobotnym do kredytów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Kois" news:1w565ryoiep5s$.dlg@kojer.kojer

    > Tylko pytanie czy te złoża się do czegokolwiek nadają, bo ja jakoś wątpię
    > (znaczy nadają się świetnie do obrócenia dużą ilością kasy i zarobienia na
    > tym) :).

    Nie wiem jak ze złożami, które "posiada" Borowik, ale w Małopolsce jak we
    wschodniej części Polski są udokumentowane i częściowo zbadane złoża, które
    posiadają takie właściwości (głębokość, temperatura wody itp.), że idealnie
    nadają się do budowy elektrownii.

    Jakiś czas temu żywo się tym interesowałem ale potem mi przeszło po tym jak
    zobaczyłem podejście rządzących do polskiego bogactwa.
    Teraz skupiłem się na niemieckim podwórku (w chwili obecnej mi ono bliższe)
    gdzie przy o wiele gorszych warunkach hydro-geologicznych niż ma PL Niemcy
    planują budowę elektrownii. Czas pokaże co z tego wyjdzie.

    Pozdrawiam.