  • Data: 2004-02-08 10:43:04
    Temat: Re: Doradżcie coś prosz
    Od: "marcin" <bartleby@nospam_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poważnie mówisz z Lukasem? A sądziłem, że inaczej traktują klientów :(
    >
    >-----------------------
    Trzymali mnie masę czasu na telefonie zadając mocno osobiste pytania chociaż
    o wysokość renty zapytali na początku . Zastanawiające jest że interesuje
    ich moje wykształcenie , czy mieszkam z rodzicami czy z inną rodziną (
    przyznałem że mieszkam w wynajętym mieszkaniu )i wiele innych dziwnych pytań
    tak jak by zbierali bazę danych a nie udzielali kredytów. Na koniec
    zaproponowali mi żebym sobie u nich coś kupił na raty bo kredytu nie
    dostanę. Może powinienem był kłamać o tym mieszkaniu i powiedzieć że z
    rodziną mieszkam to by pomyśleli że nie płacę za to i więcej mi zostaje ,
    ale z drugiej strony wynajmowanie mieszkania wydawało by się że daje jakieś
    wrażenie niezależności ... sam już nie wiem.

    Pozdrawiam
    Marcin