  • Data: 2004-02-09 10:07:22
    Temat: Re: Doradżcie coś prosz
    Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Więc moja rada jest taka.... odkładaj przez 10 miesięcy po 200 zł...
    Przeżyłam spłaty wielu kredytów, jeszcze mi się jeden czkawką odbija.
    I niestety z doświadczenia wiem, że najlepiej jest oszczędzać.
    Liczyć dokładnie wszystkie wydatki, eliminować zbędne, sprawdzać jaką kwotę
    te zbędne stanowią rocznie....
    Ogólnie dokładnie przeanalizować stan swoich finansów. I jestem pewna, że
    każda w danej chwili niezbędna rzecz może kilka miesięcy poczekać, a Ty na
    tym możesz tylko zyskać.
    Nie płacić odsetek i kupić w danej chwili na przykład rzecz nowocześniejszą.
    Kredyt, karta kredytowa, itp, to roczny koszt ok 20% minimum.
    Zastanów się proszę. :)