    From: "Ania" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Doradżcie coś prosz
    Date: Mon, 9 Feb 2004 11:07:22 +0100

    Więc moja rada jest taka.... odkładaj przez 10 miesięcy po 200 zł...
    Przeżyłam spłaty wielu kredytów, jeszcze mi się jeden czkawką odbija.
    I niestety z doświadczenia wiem, że najlepiej jest oszczędzać.
    Liczyć dokładnie wszystkie wydatki, eliminować zbędne, sprawdzać jaką kwotę
    te zbędne stanowią rocznie....
    Ogólnie dokładnie przeanalizować stan swoich finansów. I jestem pewna, że
    każda w danej chwili niezbędna rzecz może kilka miesięcy poczekać, a Ty na
    tym możesz tylko zyskać.
    Nie płacić odsetek i kupić w danej chwili na przykład rzecz nowocześniejszą.
    Kredyt, karta kredytowa, itp, to roczny koszt ok 20% minimum.
    Zastanów się proszę. :)