    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dość politykowania, wracamy do tematyki giełdowej.
    Date: Mon, 28 Jun 2010 15:53:34 +0200

    skippy wrote:

    > Jeśli Ci chodzi o to, żeby razem z prognozą podawać dokładną strategię to
    > rozumiem takie oczekiwanie ale ze swojej strony nie widzę potrzeby.
    > Zresztą to by było chyba waniejące doradztwem inwestycyjnym.
    >
    > Wykryłem pewne niewątpliwe dla mnie zależności, badam je, szukam
    > potwierdzeń i odzewu innych ludzi w tym zakresie - czego nie osiągnę
    > zachowując kompletnie wszystko tylko dla siebie.
    > Z drugiej strony nie widzę nic przemawiającego za tym, żebym pisał
    > kompletnie wszystko na jakiś temat.

    Zupełnie mnie nie zrozumiałeś. Handlować w/g prognoz, a handlować w/g i je
    upubliczniać to dwie różne sprawy. Nic nie oczekuje od Ciebie. Chcę się
    dopytać czy można zarobić na handlu w/g prognoz. Tzn czy robisz tak: w/g
    najlepszej swojej wiedzy opracowujesz prognozę i zajmujesz pozycję w/g tej
    prognozy bez linii obrony? W/g mnie stosowanie w takim wypadku SL bądź rev
    to to nie jest handel na podstawie prognozy tylko wyznaczanie większego
    prawdopodobieństwa ruchu.