    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dostalem 2 kredyty - poradzcie ktory wybrac! - kontynuacja
    Date: Thu, 6 Mar 2003 23:53:29 +0100

    "GeX" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b48i65$inf$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie bierz w PKO !!!!!!!!!!!
    > Serdecznie odradzam.
    > Chyba, że godzisz się na takie sprawy, że kredytem rządzi "system"
    > (oczywiście komputerowy).
    > Jak wpłacisz więcej niż trzeba, to bądź pewien, że system pochrzani i
    > będziesz musiał sam obliczać sobie ratę (panienki się nie spieszą z
    pomocą -
    > trzeba walić od razu prosto do dyrektora).
    > Musisz też pogodzić się z tym, że np. 1 stycznia to jest dzień roboczy wg
    > systemu.
    > Jak ratę wpłacisz w agencji PKO, to mimo iż datę masz na stemplu czarno na
> [...]

    Ale to wszystko są drobiazgi. Wpłacaj kilka dni wcześniej, a nie w ostatniej
    chwili,
    zalożenie konta to max 100 zł na rok, co jest śmieszną sumą, a najlepiej
    niech sobie biorą sami z konta, to wtedy i przeliczanie i terminy wogóle nie
    będą cie obchodzić.
    O psiadaniu konta w banku to bzdura. Po prostu jak masz konto to łatwiej
    jest ustalić twoją zdolność kredytową, bo widać co i ile wpływa na konto, a
    jak jesteś obcy z ulicy to co się dziwisz, że nikt ci nie chce dać kredytu.
    Wyciągasz wnioski na podstawie konstelacji gwiazd.
    Jak wpadłeś do oddziału i zacząłeś warczeć na panienki, to co się dziwisz,
    że potem traktowały Cię z buta. Co do aneksów to pisałem na początku, żeby
    zwrócić na to uwagę.
    Trochę rozsądku.