  • Data: 2009-11-29 21:47:00
    Temat: Re: Dostałem dwa kredyty - który wybrać ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > UE to ma być wspólnota gospodarcza (wolny handel, brak ceł, wspólny
    > rynek, otwarte granice), a nie polityczna, militarna i mentalna.

    Ale przeciez wolny handel, brak cel, wspolny rynek, i chyba co
    najbardziej widoczne, otwarte granice to jest wlasnie wspolnota
    polityczna. Mentalna w pewnym stopniu takze, w pewnym nie. Natomiast
    jesli chodzi o militarna, to to wcale nie musi byc nic zlego - ale
    przyznaje ze ja nie jestem jakims przesadnym militarysta.
    --
    Krzysztof Halasa