  • Data: 2024-04-29 11:49:24
    Temat: Re: Dostałem nową kartę
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Apr 2024 20:15:17 +0200, _Master_ wrote:
    > Na siłę potrzebujesz się pokłócić?
    > Za kartę robi u mnie blik a jego brak nie jest dla mnie uciążliwy.

    No ok, myslałem, ze gotówką sie posługujesz.

    > Za granicę wyjeżdżam raz na rok

    No i wtedy blik nie działa.
    A ja karty nie używam, bo za duże prowizje :-)

    No dobra, włączyłem wielowalutowość, zobaczymy.

    > Tak żona ma do wspólnego konta kartę debetową. Ona tak woli bo nie lubi
    > grzebać w komputerach z androidem ;-)

    A widzisz, to wyjaśnij z żoną, czemu blik jest niedobry :-)

    > Ja wolę tak i nadal nie widzę powodu dla którego miałbym posiadać kartę.

    Innym gotówka pasuje :-P

    > To tak jak z polskim systemem bankowym ;-) przez to że komputeryzacja w
    > Polsce nadeszła później mamy lepsze systemy i nie zastanawiamy się nad
    > tym czy wyrzucać stary i zamieniać na nowy.
    >
    > Ja ominąłem wiek świetności kart. KROPKA

    Hm, nie mów kropka, bo nie wiadomo jeszcze co z Blikiem wyjdzie ..

    J.