  • Data: 2015-10-16 19:03:24
    Temat: Re: Dostęp do środków zagranicą
    Od: "Marek U." <M...@...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slavekk" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:56212569$0$660$65785112@news.neostrada.pl...

    > A te środki to gdzie teraz są?
    > W skarpecie czy w banku? W jakim banku?
    > Chcesz mieć zdalny dostęp do tego banku czy szukasz, gdzie środki
    > przenieść na czas wyjazdu?
    > A musisz przenosić?

    A jakie to ma znaczenie?
    Chodzi mi o bank z łatwą obsługą zarówno tam, jak i tu,
    przy minimalnych kosztach operacji.
    Środki są na różnych lokatach nie związanych z kontami.
    Prawie wszystkie kończą się przed wyjazdem.
    Zainwestowane pieniądze wraz z odsetkami mogę przenieść
    do dowolnego banku.
    Czy jest tu jakiś problem, z którego nie zdaję sobie sprawy?

    Pozdrowienia
    Marek