  • Data: 2004-11-06 00:20:53
    Temat: Re: Dostęp do superkont w PKOBP przez Internet
    Od: "maxi77" <m...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:cmg1ts$mng$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > wszyscy pracownicy pkobp maja od przyszlego tygodnia miec mozliwosc
    > testowego
    > dzialania przez internet
    > zwykli smiertelnicy juz niedlugo - możliwe że już od 15 XI
    > *** blad ***

    Ostatnio odwiedzilem ten bank pko bp zakladajac tam konto i bedzie za jakies
    2 tygodnie juz opcja interntowa dla kont superkonto.
    Bankowosc internetowa bedzie platna.
    Dla studentow chyba 0,50 zl na miesiac,a dla zwyklego smiertelnika 2 zl na
    miesiac czyli prowadzenie rachunku oraz bankowosci internetowej wynosic
    bedzie 6 zl (4zl konto i internetowa bankowosc 2 zl).
    Przelewy sa tansze niz w inteligo :D bo 0,50 za kazdy przelew zrobiony droga
    elektroniczna (internet).
    Pytalem sie jak to bedzie z Inteligo jak bedzie juz bankowosc internetowa
    pelna? Gosciu powiedzial,ze dalej bedzie Inteligo jako osobna dzialalnosc
    bankowa.
    Podkreslil,zeby moc korzystac z tego bedzie trzeba podpisac specjalna umowe
    z bankiem za taka przelewy intnernetowe.
    Jak patrzylem w cenniku to duzo rzeczy jest za darmo jedynie przelewy po
    0,50 oraz jesli dzwonimy ja na szczecie nie dzwonie lecz przez internet :)

    Widzialem nowy cennik tych uslug.
    Drozej bedzie jesli bedziemy chcieli przez telefon wykonac (callcenter) cos
    takiego ...

    Pozdr.
    Maxi77