    From: "Jarosław Łysio" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Druczek ?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 16:02:39 +0100

    Użytkownik "SebCz" napisał:

    | O tym koszcie nie myslalem nawet.

    No to innego nie ma, bo żeby wysłać list z opłatą przerzuconą na adresata
    wystarczy wpisać w polu znaczkowym odpowiedni tekst, nie trzeba korzystać z
    jakiejś specjalnej koperty.

    | Jak to za darmo, nie rozumiem, albo się nie znam na telefonach.
    | Co to za cudo ten numer?

    Zwykły numer, z którym w niektórych planach taryfowych o ustalonych porach
    połączenie jest bezpłatne (w przeciwieństwie do 0-8013 za który zawsze się
    płaci).

    | Znam ja dobrze przypadki, gdy mBank twierdzi, że 'nie doszło do nas'. Tego
    | ryzyka nie będę ponosił.

    Gdy tak mówią to z reguły chodzi i o to, że nie zarejestrowali jeszcze faktu
    otrzymania korespondencji w systemie.

    Pozdr.,