  • Data: 2015-05-20 16:17:07
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-20 o 16:04, J.F. pisze:

    > Ale wtedy, skoro spadaja ceny mieszkan, to znow bardziej oplaca sie
    > kupic niz wynajac :-)

    Możliwe. Przecież nie piszę o tym jak o jakiejś zasadzie generalnej,
    tylko jak jest w Polsce od ca. 10 lat (wcześniej nie wiem).

    > Poza tym w naszym klimacie gdzies mieszkac trzeba, wiec IMO - ten popyt
    > jest w miare staly.

    Oj, kolejny zaklinacz. Jak może być stały popyt, skoro nie dość że coraz
    mniej ludzi wchodzi w wiek kiedy kupuje się mieszkanie, to jeszcze
    miliomy z nich emigrują.

    --
    Liwiusz