  • Data: 2015-05-20 19:38:38
    Temat: Re: Drzyjcie frankowcy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-05-20 o 19:20, J.F. pisze:

    > No to nie wiem - moze to taki spis ?
    >
    > Na razie niewiele mieszkan stoi pustych. Przynajmniej w dudzych miastach.

    Ale co, zaglądasz do mieszkań?

    Podobno ćwierć Miasteczka Wilanów jest na sprzedaż:
    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,miastecz
    ko-wilanow-co-czwarte-mieszkanie-jest-na-sprzedaz,15
    7411.html

    > A jakby tak bylo ... to by chyba zalamalo firmy budowlane, a tak zle
    > jeszcze nie jest.
    >
    > No chyba ze te nadmiarowe mieszkania to jakies rudery, ktorych nikt nie
    > chce ...

    Na razie jest "kupuj bo będzie drożej", "kupuj bo teraz jest tani
    kredyt" (non-sens).

    Do spadkowych tendencji oprócz kredytu i demografii można doliczyć
    przyszłych bankrutów: z kredytów frankowych i z kończących się dopłat do
    "rodzin na swoim" (zwyżka raty kredytu) - pierwsze rodziny z brakiem
    dopłat chyba się ujawnią w tym roku, za jakieś 2-3 lata będzie tego
    więcej i wówczas zobaczymy ile rodzin nie podoła i będzie chciało lub
    musiało sprzedać mieszkanie.

    --
    Liwiusz