    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Date: Tue, 4 Jan 2011 22:19:18 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 20:26:09 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym
    > numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy
    > niż poprzedni. :-)

    Ja właśnie zaglądnąłem do TOiP i mam wrażenie, że w Półbanku należałoby
    jakieś kursy przeprowadzić z języka polskiego i generalnie z etymologii
    niektórych słów.
    Ten zwrot jeszcze jestem w stanie zrozumieć:

    "Opłata za wydanie duplikatu karty lub Minikarty Era PayPass na wniosek
    Posiadacza = 15 pln"

    Ale tego to już nie pojmuję:

    "Opłata za wydanie duplikatu Karty w miejsce karty skradzionej = 0 pln"

    Jak można wydawać komuś duplikat skoro jego kartę ktoś ukradł przecież to
    jest nielogiczne. Wychodzi, że dla Półbanku wydanie karty klientowi to
    jest duplikat a że ona ma inny nr etc czyli jakby nie patrzeć duplikatem
    to raczej już nie jest, to już mało istotny szczegół. Pomijam już, że
    obie te czynności wydanie "duplikatu" są de facto tym samym tylko, że za
    jedną się płaci a za drugą nie ot taka mała szarada aby klient ćwiczył
    swój umysł i czujność.

    Xenocide