  • 1. Data: 2011-01-03 22:31:07
    Temat: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Coraz bardziej przychylam się do grupowej nazwy tego banku czyli nie
    Polbank tylko Półbank.

    Moja kolejna historia wygląda tak. Polbank-Era zaczęła szwankować w taki
    sposób, że przeciągnięcie paska przez czytnik (tak co 4/5 raz) nie zawsze
    działa. Trzeba ponowić próbę a najlepiej go przetrzeć, ot po prostu się
    pasek magnetyczny mocno wyeksploatował. Jako, że duplikat jest płatny
    napisałem reklamację, że chciałbym otrzymać duplikat, ale nie chcę
    płacić, bo swojej winy tutaj nie widzę. Dzisiaj zadzwonił Pan i
    poinformował mnie, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i czy chcę
    otrzymać duplikat. Ja się oczywiście zgodziłem a Pan powiedział, że wyślą
    pocztą. Wtedy jeszcze nie wiedziałem, że właśnie pozbawiłem się swojej
    kk. Próbowałem jak osioł zapłacić za coś na allegro chyba z 7 raz (sic!)
    a teraz jak się zalogowałem to widzę w systemie kolejny numer kk czyli
    mam już 3, bo do tej pory miałem kk Polbank-Era i do niej Mini PayPass.
    Wychodzi na to, że moja aktualna kk została zastrzeżona i wysłano mi nową
    kartę. Tak sobie myślę, że jakiś geniusz stwierdził, że skoro wydanie
    nowej karty w miejsce zastrzeżonej w moim przypadku, nic nie kosztuje, to
    tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak właśnie mniej
    więcej wygląda w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

    Xenocide

  • 2. Data: 2011-01-03 23:05:32
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: fiki <b...@g...com>

    On 3 Sty, 23:31, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    niestety wydanie duplikatu karty to karta z nowym numerem. tez tak
    mialem. chociaz konsultant polbanku twierdzil ze numer karty bedzie
    ten sam.

  • 3. Data: 2011-01-03 23:29:41
    Od: MK <m...@i...pl>

> [...]
    > tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak właśnie mniej
    > więcej wygląda w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

    A czy przypadkiem nowe karty z mikroprocesorem nie sa wydawane z
    nowymi numerami?
    Jak zakup do 50 PLN to mozesz sprobowac zaplacic stickerem, u mnie sie
    to doskonale sprawdza. Troche uciazliwe jest to ograniczenie do 50
    pln, ale z drugiej strony nie trzeba sie obawiac wyplywu danych :).

    MK

  • 4. Data: 2011-01-04 07:31:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 15:29:41 -0800, MK napisał(a):

    > A czy przypadkiem nowe karty z mikroprocesorem nie sa wydawane z nowymi
    > numerami?

    No właśnie podejrzewam, że o to chodzi i dostanę kartę z chipem, więc
    zmieni się nr więc to nie jest duplikat, tylko po cholera konsultant się
    mnie pytał czy chcę duplikat?

    > Jak zakup do 50 PLN to mozesz sprobowac zaplacic stickerem, u mnie sie
    > to doskonale sprawdza. Troche uciazliwe jest to ograniczenie do 50 pln,
    > ale z drugiej strony nie trzeba sie obawiac wyplywu danych :).

    No wiem, ale akurat chciałem zapłacić zdalnie a tu dupa.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2011-01-04 07:44:54
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2011-01-04 00:29, MK wrote:

    > A czy przypadkiem nowe karty z mikroprocesorem nie sa wydawane z
    > nowymi numerami?

    nie sa.
    nowa karta z chipem jako kontynuacja starej ktorej sie waznosc
    skonczyla, ma dokladnie ten sam numer, nowa date waznosci i nowy cvv.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2011-01-04 08:24:59
    Od: luc <b...@g...net>

> [...]
    > tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak właśnie mniej
    > więcej wygląda w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

    Tak to u nich już jest (miałem tak ponad rok temu):
    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/msg/f
    a7d82630c79e3d6?hl=pl

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2011-01-04 08:32:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 3 Jan 2011 22:31:07 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

> [...]
    > tak zrobimy i wtedy będzie wilk syty i owca cała. Tak właśnie mniej
    > więcej wygląda w Półbanku wydanie "duplikatu karty".

    Nie, oni tak mają. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
    Chyba nawet kiedyś tu o tym pisałem.

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2011-01-04 08:48:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 08:44:54 +0100, darnok napisał(a):

    > nie sa.
    > nowa karta z chipem jako kontynuacja starej ktorej sie waznosc
    > skonczyla, ma dokladnie ten sam numer, nowa date waznosci i nowy cvv.

    Może kontynuacje i nie są ale duplikaty już tak. Moja do tej pory miała
    końcówkę 2019 a teraz widzę w systemie się pojawiło 2027.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2011-01-04 08:50:32
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 04 Jan 2011 09:32:04 +0100, Robert Kois napisał(a):

    > Nie, oni tak mają. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
    > Chyba nawet kiedyś tu o tym pisałem.

    He he to jakaś paranoja! Wychodzi więc na to, że w TOiP są dwie różne
    pozycję, które w praktyce są dokładnie tym samym i za jedno się płaci a
    za drugie nie - Półbank jak nic he he.

    --
    xbartx

  • 10. Data: 2011-01-04 19:26:09
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Może kontynuacje i nie są ale duplikaty już tak. Moja do tej pory miała
    > końcówkę 2019 a teraz widzę w systemie się pojawiło 2027.

    Ja już 4 duplikaty dostawałem - i za każdym razem była to karta z nowym
    numerem. I - tak jak u Ciebie - za każdym razem był to numer o 8 większy
    niż poprzedni. :-)

    --
    MiCHA