  • Data: 2011-01-04 22:35:16
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-01-04 09:32, Robert Kois pisze:

    > Nie, oni tak mają. Dla nich duplikat to nowa karta z nowym numerem.
    > Chyba nawet kiedyś tu o tym pisałem.

    A co widzicie w systemie internetowym (karty kredytowe -> informacje o
    karcie) ?

    Zamawiałem ostatnio duplikat KK (bo nie chciałem czekać na chipa do
    końca daty ważności), czekam na nową już kilka tygodni, a w serwisie
    internetowym pojawiła mi się druga karta. Trzeba rozwinąć pole "Wybór
    karty". Ta druga jest oznaczona - nie wiem dlaczego - jako "dodatkowa",
    ale ma te same dane typu numer rachunku, kwoty spłaty, daty spłaty itp.

    Ma ktoś też takie dziwactwo, czy tylko u mnie ktoś coś pochrzanił?

    WN