  • Data: 2011-02-04 08:27:18
    Temat: Re: Duplikat karty według Polbanku
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Minął miesiąc i okazało się że dalej jestem w punkcie wyjścia ale za to
    bogatszy o kilka ciekawych doświadczeń, które zapewnił mi Półbank.
    Problem z plastikami jest jednak chyba tylko przy goldach a ja mam tak
    zwany indywidualny tryb. "Duplikat" karty został wysłany 7-8 stycznia i
    tyle. Mimo, że dzwoniłem po około 14 dniach (w przeciągu których powinna
    się pojawić) powiedziano mi aby jeszcze czekać. Ja zwiedziony grupowymi
    przebojami, myślałem że też w tej grupie wybrańców jestem he he. A
    sytuacja jest prozaiczna PIN przyszedł karta nie i tyle - rycerza na
    białym końcu (czytaj kuriera) z moją kartą w ręku raczej nie zobaczę.
    Teraz co najlepsze. Karta jest zgubiona ale nie skradziona, więc według
    jej TOiP musiałbym zapłacić 15 pln no ale z racji tego, że nie doszła to
    Pani zrobi adnotację i podobno się zgodzą w dziale kart aby jednak opłaty
    nie pobierać. Czyli wydali mi "duplikat" za darmo po mojej reklamacji,
    teraz nowy "dupliat" nie doszedł do mnie, więc jakby kolejna reklamacja/
    adnotacja musi być rozpatrzona czy znowu dostanę "duplikat" za darmo. Czy
    działa reguła "Do trzech razy sztuka?".
    A cholera poszło o takie nic, że raz na kilka użyć karta w czytniku nie
    przechodzi. No i mam za swoje i po łapach i po łapach.

    --
    xbartx