    From: "Mojche Swartz" <n...@c...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Duuuze, duuuze zmiany w mBanku?
    Date: Mon, 20 Dec 2004 09:55:29 +0100

    > Pozwole sobie taki cytat ze strony amerykańskiego banku:
    > - 0% APR on balance transfers for 12 months.*
    > - Earn cash back on everything+-a full 5% cash back on purchases at
    > supermarkets, drugstores and gas stations, plus 1% on all other purchases.
    > - Earn $5 cash back for every individual balance transfer transaction of
    > $1,500 or more.
    > - Earn unlimited cash back by shopping within the Citi Dividend Merchant
    > Network.
    > - No annual fee.
    > - Citi Identity Theft Solutions
    > - $0 Liability on unauthorized purchases
> [...]

    Wiec tak...Pojdz np. do Wal-Mart i zaplac karta bankomatowa, ja akurat mam z
    banku TCF. Przy platnosci kasjer/kasjerka ma wrecz obowiazek zapytac 'would
    You like cash back?' Kilka razy skorzystalem...Odbywa sie to tak, ze np.
    towar wyszedl $75, a ja autoryzuje na $100 i $25 dostaje jako cash back. Czy
    teraz juz zrozumiales?