    From: "Q" <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
    Date: Sun, 1 May 2011 21:57:58 +0200

    > "Bank nie odpowiada za opóźnienia wynikające z awarii bankowych
    > systemów komputerowych, systemów zasilania i

    Skad ja znam dostawanie premii "bo system dziala" przy braku
    jakiejkolwiek odpowiedzialnosci za awarie tego samego systemu?...
    A, juz wiem - z duzej polskiej panstwowej firmy :)

    > łączy telekomunikacyjnych
    > oraz opóźnienia wynikające z działania operatorów sieci
    > telekomunikacyjnych"

    Tu akurat bym polemizowal - co bank ma poradzic
    na ogolnopolska awarie sieci komorkowej np. play?
    (ktora notabene miala jakis czas temu miejsce)

    PS
    Przegladnalem "na szybko" inne niedozwolone klauzule
    "tworcow kryzysu" aka "sprzedawcow marzen":

    "Bank zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu"

    "Zmiana wysokości stawek prowizji i opłat przez Bank nie stanowi zmiany
    warunków Umowy"

    "W okresie wypowiedzenia Bank blokuje dostęp Klienta do rachunku"

    "Wszelka korespondencja wysyłana jest przez Bank na wskazany przez
    posiadacza rachunku adres do korespondencji i uważa się ją za doręczoną po
    upływie 14 dni od daty jej wysłania przez Bank"

    "Strony zgodnie ustalają, że korespondencja wysłana dwukrotnie listem
    poleconym na ostatnio podany adres do korespondencji uznana zostaje jako
    doręczona"

    "Bank może wypowiedzieć Umowę (...) gdy Posiadacz (...) popełnił (...) czyn
    prowadzący do utraty zaufania Banku do Posiadacza"

    http://decyzje.uokik.gov.pl/nd_wz_um.nsf/WWW-wszystk
    ie?SearchView&Query=%28[Branza]%20%3D%20%22Us%C5%82u
    gi%20bankowe%22%29&SearchOrder=4