eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDuża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkęRe: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
  • Data: 2011-05-03 12:46:20
    Temat: Re: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:nmg4utt6xvc1.10l9poc4afob3$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 01 May 2011 14:24:11 +0200, witrak() napisał(a):

    > Tylko z drugiej strony to trochę idiotyczne ograniczenie, bo z jakiej
    > racji bank ma odpowiadać za awarię w telekomie albo to, że jakaś koparka
    > przegryzła światłowód? I co konkretnie kryje się pod słowem "opóźnienia"?
    > Problem z dostępnością serwisu transakcyjnego czy późniejsze wyjście
    > Elixiru?

    Normalnie - bank zapłaci rekompensaty klientom, a później zwróci się z
    żądaniem ich zwrotu do operatora koparki. Natomiast na awarie łącz to są
    znane środki zaradcze pod nazwą "łącza rezerwowe".

    BTW. po black-outcie w Szczecinie, to wyłożone było PK* BP w całej
    zach.-półn. Polsce przez dobre 2-3 dni. Klienci byli spuszczani na drzewo,
    na zasadzie "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz". I nie
    dotyczyło to tylko Szczecina, gdzie prądu nie było fizycznie, ale też np. w
    oddalonym o blisko 100 km Gorzowie Wlkp., też się niczego nie załatwiło. To
    już nawet ZUS jest lepiej przygotowany do padu serwerowni. Ale jaki bank
    taka i infrastruktura.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1