eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDuża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkęRe: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Duża zmiana ! - prezent od UOKiK na majówkę
    Date: Tue, 3 May 2011 14:46:20 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <ipotep$elo$1@news.onet.pl>
    References: <ipji1s$otu$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <nmg4utt6xvc1.10l9poc4afob3$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-189-35.kwidzyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1304426777 15032 81.190.189.35 (3 May 2011 12:46:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 May 2011 12:46:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:551499
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:nmg4utt6xvc1.10l9poc4afob3$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Sun, 01 May 2011 14:24:11 +0200, witrak() napisał(a):

    > Tylko z drugiej strony to trochę idiotyczne ograniczenie, bo z jakiej
    > racji bank ma odpowiadać za awarię w telekomie albo to, że jakaś koparka
    > przegryzła światłowód? I co konkretnie kryje się pod słowem "opóźnienia"?
    > Problem z dostępnością serwisu transakcyjnego czy późniejsze wyjście
    > Elixiru?

    Normalnie - bank zapłaci rekompensaty klientom, a później zwróci się z
    żądaniem ich zwrotu do operatora koparki. Natomiast na awarie łącz to są
    znane środki zaradcze pod nazwą "łącza rezerwowe".

    BTW. po black-outcie w Szczecinie, to wyłożone było PK* BP w całej
    zach.-półn. Polsce przez dobre 2-3 dni. Klienci byli spuszczani na drzewo,
    na zasadzie "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz". I nie
    dotyczyło to tylko Szczecina, gdzie prądu nie było fizycznie, ale też np. w
    oddalonym o blisko 100 km Gorzowie Wlkp., też się niczego nie załatwiło. To
    już nawet ZUS jest lepiej przygotowany do padu serwerowni. Ale jaki bank
    taka i infrastruktura.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1