  • Data: 2009-07-20 09:37:30
    Temat: Re: Duży sukces byłego premiera/xxl
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Barbara <b...@i...com.pl> napisał(a):

    No popatrz, kiedyś twierdziłeś, że W.Rozłucki był jedynym "stwórca", jak
    widać, lekko stonowałeś.

    Jedynym stwórcą? Chyba coś Ci się pomyliło ze Starym Testamentem :-)

    Zapewne wzorem dla Ciebie była też super-wspaniała prywatyzacja wg pomysłu
    "genialnego" Janusza Lewandowskiego - kiedy ponownie, ale na znacznie większa
    skalę, okradziono sporą część narodu, a uwłaszczyli się Ci, co mieli się
    uwłaszczyć.

    Nie fantazjuj, nigdy nie chwaliłem programu powszechnej prywatyzacji autorstwa
    J.Lewandowskiego, który okazał się niewypałem.

    Sławek