  • Data: 2009-07-14 11:30:29
    Temat: Re: Duży sukces byłego ubeka
    Od: "mow mi kondonek" <g...@c...es> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h3hkqb$oli$1@inews.gazeta.pl...
    > Mam tę satysfakcję, że głosowałem na J.Buzka w wyborach do Parlamentu
    > Europejskiego.
    > Jak widać, prof.Buzek został doceniony nie tylko przez swoich wyborców w
    > Polsce.

    Spierdalaj ubolu z tym swoim bolkiem bis działającym pod trzema pseudonimami
    "Karol", "Docent", "Oris". To hańba dla Polski, ale jaka partia, tacy
    członkowie i elektorat, a PO, to ubecka partia w stu procentach.. (
    http://www.rp.pl/artykul/2,330995_Macierewicz_dla_tv
    _rp_pl__Sluzby_kreuja_polityke.html )
    . Dobrze tylko, że pozbyliśmy się tego ubeckiego śmiecia i darmozjada z
    Polski.