    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dylemat Bialorusi: Car Polnocy czy tez Szejkanat polski
    Date: Fri, 9 Jul 2010 08:50:21 +0200

    > Wazne przetasowania na europejskim rynku energetycznym zasygnalizowala
    > Hilary Clinton w Krakowie i Kijowie.
    > USA pomoze naszym obu krajom wybic sie na niepodleglosc energetyczna wobec
    > Kacapii. Oczywiscie, idzie tu o tzw
    > gaz lupkowy, w ekstrakcji ktorego Wuj Sam jest swiatowym liderem.
    >
    > Przylaczyc Bialorus do Polski, powiadam i rzucic Gazprom na kolana!

    Fatso, ty rusofobie :).

    Przypominam ci, ze 5 min temu wybory prezydenckie wygral hrabia Komorowski
    reprezentujacy stronnicwo Putinowskie w Polskim parlamencie, a
    proamerykanski Kaczor wlasnie je przerznal, czemu sam pare postów ponizej
    przykalsnales w poscie "Pan Hrabia na tronie czyli juz moge wracac do
    odchamionej Polski".

    Bedziesz mial Polsko-Amerykansko-Bialoruskio-antykacapowskie lupki jak mi
    kaktus na rece wyrosnie, a wszyscy ci, co beda sie starali pozbawic Gazprom
    skoncza jak posel Gruszka (o którym juz dawno wszyscy zapomnieli):

    "Sluzby" sie godza, rzad sie raduje
    http://tiny.pl/h7m1w

    "[...] Na przyklad Maciej Hunia zaslynal ze zdemaskowania Marcina
    Tylickiego, asystenta posla Gruszki, jako rosyjskiego szpiona akurat w
    momencie, gdy sejmowa komisja sledcza pod przewodnictwem posla Gruszki
    zabierala sie do przeswietlania zagadkowej firmy J&S, w której dwaj
    ukrainscy muzykanci "z korzeniami" obcinali kupony z monopolu na
    posrednictwo w sprzedazy do Polski rosyjskiej ropy. Posel Gruszka napil sie
    wtedy kawy i zaraz dostal straszliwego wylewu, po którym do dzisiaj nie
    przyszedl jeszcze do siebie - no a od tamtej pory firma J&S wszyscy
    przestali sie interesowac. [...]".

    Pawlak umorzyl kare znajomym
    http://dziennik.pl/gospodarka/article122236/Pawlak_u
    morzyl_kare_znajomym.html

    "[...] Waldemar Pawlak - obecny wicepremier i szef PSL - niedawno uchylil
    J&S niemal pólmiliardowa kare, która nalozyla na spólke poprzednia ekipa.
    [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/