    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dylemat Nordea czy Polbank? [Długie]
    Date: Fri, 18 May 2007 00:35:00 +0200

    > Będę wdzięczny za jakiekolwiek komentarze, szczególnie te odnoszące się do
    > doświadczeń z zapisami w umowach poszczególnych banków i ewentualnych
    > zagrożeń.
    >
    > Pozdrawiam,
    > rmi

    patrzac na warunki finansowe to Polbank wygląda lepiej, zaoszczedzisz na
    prowizji od kredytu, spread dosc wysoki, ale po 3 latach bedziesz mogl
    uciec z tym kredytem do innego banku

    czytales umowe z Polbanku?

    - bank moze kontrolowac czy placisz czynsz i inne oplaty,
    - musisz go informowac o kazdym nowym kredycie,
    chyba byly tam jeszcze inne "kwiatki", w kazdym razie poczytaj,
    wszystkiego nie zapamietalem

    rowniez zastanawiam sie nad tym bankiem, ale b.interesujaco wyglada
    oferta Deutsche Banku, jest tam nawet promocja dla kupujacych na rynku
    pierwotnym (kupuje na wtornym wiec mnie nie obejmie)

    generalnie na wtorym jest szansa na marze w okolicy 0,8-0,85% (czekam na
    decyzje) i prowizja <0,9%

    "nieziemskich" zapisow w umowie kredytu nie znalazlem...
    spread tez <4%

    --
    pozdr.
    RobertS