eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDysponowanie lokatą - idiotyczne wymaganiaRe: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
  • Data: 2015-11-05 10:36:32
    Temat: Re: Dysponowanie lokatą - idiotyczne wymagania
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-11-05 o 09:46, Piotr Gałka pisze:
    >
    > Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości
    > news:n1f00s$v7m$1@node1.news.atman.pl...
    >> Lokata założona przez internet, przelew z innego banku. Rachunek z
    >> którego nastąpił przelew został zlikwidowany. W regulaminie
    >> przewidziano możliwość składania dyspozycji przez telefon ale opisano
    >> szczegółowo tylko dyspozycję zrywania lokaty.
    >> Zmienić rachunek do zwrotu można mailowo lub w oddziale (wypłacić w
    >> gotówce się nie da) ale... w obu przypadkach potrzebne (w mailu
    >> skany): dowód osobisty (zroumiałe),
    >
    > Informacja nie na 100% pewna.
    > Słyszałem od kogoś, że zdarzył się klient który postawił się BZWBK i
    > otworzył rachunek nie dając sobie zeskanować dowodu.

    A jaki problem? Dają wtedy do podpisania oświadczenie o odmowie skanu i
    tyle.

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1