eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiDzialanie banku w momencie spoznienia sie w splacie raty kredytu › Re: Dzialanie banku w momencie spoznienia sie w splacie raty kredytu
  • Data: 2003-11-20 12:48:44
    Temat: Re: Dzialanie banku w momencie spoznienia sie w splacie raty kredytu
    Od: "Karol" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie.

    Czyli generalnie moze mi nie odpowiadac przez pol roku, a jak ja sie spoznie
    wiecej niz 6 dni to licza sobie za to 20 zl plus odsetki, bardzo uczciwe
    podejscie.

    > A to już sprawa banku.

    Czyli nie beda mieli zadnego dowodu ze takie pismo klient odbiera, poza swoim
    systemem w ktorym zapewne widnieje potwierdzenia wydrukowania takowego. Wydwalo
    mi sie ze tego rodzaju wezwania musza byc potwierdzone odbiorem w innym wypadku
    brak dowodow ze klient takie otrzymal i zostal o tym poinformowany.

    > Hm... Peako?

    Nie, bzwbk - wina glownie oddzialu,

    Cala sytuacja udowadnia mi ze klientem bylem przed podpisaniem umowy, potem juz
    tylko zlem koniecznym.

    --
    Pozdrawiam Karol