    From: "Endriu" <n...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dziura budzetowa
    Date: Fri, 23 Oct 2009 13:52:32 +0200

    > Oczywiście ani K.Mikke ani lansowany przez niego XIX-wieczny kapitalizm i
    > monarchia w miejsce demokracji nie mają ŻADNYCH SZANS na jakiekolwiek
    > poparcie
    > wśród polskiego społeczeństwa.
    > To zupełny folklor w XXI wieku w zjednoczonej Europie !!!

    Ja ci mówie drogi Sławku tylko tyle, że zamiast wziąść się do uczciwej pracy
    na własny koszt, wisicie na tychj unijnych etatach i dłubiecie w nosie
    przelewając z putsego w próżne, przyczyniając się tym swoim nieróbstwem do
    zwiększania deficytu. Jeszcze i to mozna by zdzierżyć, ale niestety WAS jest
    zoraz więcej i więcej, i może się za niedługo okazać że po prostu budżet
    tego nie wytrzyma.

    Boicie się JKM jak ognia, bo gdyby ON doszedł do władzy pierwsze co to by
    WAS - całe rzesze biurokratów "Anatolów" - PORAZGANIAŁ na cztery wiatry -
    wypierdolił na bruk.

    Uruchamiacie więc za pieniądze obywateli Unijną propagandę w którą łądowane
    są giganyczne pieniądze - no i udaje się wam w atki czy inny sposób omamić
    społeczeństwo .

    Tak wam się wydaje że macie patent na włądze, ale uważajcie - za niedługo
    może BRAKNĄĆ KASY ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/