    From: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Dziwne: BA - 3.5% tylko w Londynie
    Date: Mon, 19 Apr 2010 22:13:13 +0200

    Uzytkownik "fatso" <f...@n...com> napisal w wiadomosci
    news:ws%yn.821137$5n1.719617@newsfe01.ams2...
    > BA - 1.4% na zamknieciu dzisiaj.
    > ale: wyszedlem przed dom dzisiaj w Londynie i widze, ze wszystkie
    > samochody sa
    > wyraznie lekko zakurzone. Pyl jest i opada.

    Dzisiaj spedzilem sporo czasu na powietrzu i w samochodzie. Czuje, ze pyl
    mam wszedzie - we wlosach, w oczach, w zebach.
    Lotnictwo uziemione, to moze powrót do podrózy koleja, statkami.
    Czasem zamiast samolotu, wybieram pociag - kilkanascie godzin podrózy moze i
    lekko meczace, ale ma swój urok, klimat. Nie zapomne pociagu dojezdzajacego
    do dunskiego Aarchus - dzwiek szkla na korytarzu. Gdy wysiadlem na stacji
    docelowej juz wiedzialem skad ten dzwiek. W Danii nie kupi alkoholu po 20.
    Aby sie napic poza knajpa, trzeba wczesniej sie zaopatrzyc. A w Polsce, po
    podrózy, bez problemów mozna przeplukac zeby z wulkanicznego pylu piwem
    legalnie zakupionym w sklepie :)