  • Data: 2008-04-13 21:20:43
    Temat: Re: Dziwne praktyki w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Kwi, 23:00, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:c27e1941-15b2-4b84-b83f-62b79f80b183@
    1g2000prg.googlegroups.com...

    > Nie wiem czy to w konwencji kpiny piszesz, czy naprawdę. ;-) Bo ja piszę
    > calkiem poważnie.

    Calkiem powaznie.
    Sadze, ze wnuki zalapia sie juz nam na chipowanie :(.

    > Uważam, że to się powoli wyradza, ale mam nadzieję, że być może wcześniej
    > lub później doprowadzi to do obalenia pseudodemokracji europejskiej.

    Zauwaz po podanym linku, ze to jest tendencja nie tylko europejska. Co
    nie znaczy, ze nie lacze sie z toba w twoich nadziejach :)

    > Została jeszcze Ameryka Południowa i może trochę Australia (bo Australią się
    > jak na razie nikt specjalnie nie przejmuje). A co później? Antarktyda i
    > Afyka? :-) Mars? :-))))

    Swiat "cywilizowany" idzie ta droga co wszystkie zbiurokratyzowane
    imperia, tylko jeszcze bardziej wynaturzona, bo w przeszlosci starano
    sie kasty biurokratyczne tworzyc z eunuchow, zeby uniknac rodzinnych
    klanow stojacych w cieniu oficjalnych wladcow.
    Dobrze kalkulujesz z tym Marsem, bo bez mozliwosci ekspansji
    buntowniczych, niezaleznych duchow do "Nowego Swiata" czeka nas coraz
    wieksza unimorfizacja i coraz pelniejsza kontrola.
    "Panie Marku!!!!... Nie podcieramy sie trzema listkami papieru, a
    najwyzej dwoma!!! Drzewo rosnie 50 lat a Pan...Wstyd!!!. Trzy punkty
    karne! " ;)