    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Dziwne praktyki w mBanku
    Date: Sun, 13 Apr 2008 23:17:14 +0200

    złodziej podatków pisze:
    > tym

    > Ale ja wcale nie mam zamiaru tracić cennego czasu na grzebanie w dziennikach
    > ustaw.

    Wiesz, jest takie powiedzenie - nieznajomość prawa nie zwalnia od jego
    przestrzegania.
    Sprawa sądowa dotyczy (bo o ile dobrze pamiętam, to się jeszcze nie
    zakończyła) tego, że opłata pobierana za nowy DO jest większa niż koszty
    jego wytworzenia.
    Natomiast co do samego wymogu wymiany dokumentu - nikt tu nic nie
    wskóra. Prawda jest taka, że starym DO nic nie załatwisz.
    Fakt, że wiele spraw da się załatwić za pomocą paszportu, ale ten ma
    również ograniczony termin przydatności, a jego cena jest wiele wyższa
    od ceny DO.

    --
    Pete